Belépés
Navigáció
Okosságok
Letöltések
Könyvtár
Rólunk
Facebook
Beszélgessünk a tale készítésről
1 / 50 oldal • Megosztás
1 / 50 oldal • 1, 2, 3 ... 25 ... 50
Beszélgessünk a tale készítésről
Ide jöhet bármi, ami a készülő történetekkel kapcsolatos.
Dettyke
Admin - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 63
Tartózkodási hely : in my own little world
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Nekem az lenne a kérdésem, hogy ki mit preferál jobban: a sok szöveget kevés képpel, vagy fordítva: a sok képet alattuk kevesebb szöveggel, esetleg szinte csak párbeszédekkel? Illetve mennyire fontosak szerintetek a környezetleírások, ha azt már részben a kép is megmutatja?
Bigraella
Járatos csevegő - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 82
Tartózkodási hely : Abszurdisztán
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Én az arányos elosztást szeretem: legyen sok kép és olyan 15-25 sornyi szöveg alattuk. Nyilván a párbeszédeket gyorsabban átfutja az ember, de én szeretem olvasni a gondolat- és helyzetleírásokat is. Egy Sims Tale esetében a környezetleírásokat viszont már nem tartom olyan fontosnak, hiszen a kép többé-kevésbé úgyis tükrözi a helyszínt, vagy éppen a karakterek aktuális kinézetét (oké, ha vérzik az orra azt megemlíthetjük, de pl. nem kell minden egyes epizódban bemutatni, hogy milyen ruhát vett fel az illető és miért pont azt választotta, ha az a cselekmény szempontjából egyáltalán nem bír jelentőséggel).
Dettyke
Admin - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 63
Tartózkodási hely : in my own little world
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Bigraella: Nekem egyébként teljesen mindegy, bár egy idő után azért elég idegesítővé válik számomra, ha a képek alatt csak egy-egy mondat van. Inkább az aranyközéputat javaslom. Ami a környezetleírást illeti, egyet kell értenem Dettel. Nem kell nagyon részletesen leírni, hiszen azért vannak a képek, hogy helyettünk is beszéljenek néha.
Etti
Admin - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 431
Tartózkodási hely : Liliomvölgy
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Nyilván én sem csak egy-egy mondatra gondoltam. Köszi a válaszokat!
Bigraella
Járatos csevegő - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 82
Tartózkodási hely : Abszurdisztán
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Sziasztok!
Szerintem nem mindig könnyű eltalálni a helyes arányt, mert nem jó sem az, ha féloldalanként van egy kép, de az se, ha minden sor után, én átlagosan kb. az 5–20 sor/új képre szavaznék. Persze az sem mindegy, hogy "esemény" van a szövegben, vagy mondjuk (érzelem)leírás. Az előbbi esetben nyilván könnyebb és ajánlottabb is több képet berakni.
A hosszú külső-és tájleírások egy részét valóban megspórolják a képek, de én azt azért szeretem, ha egy sztori képek nélkül is megállná a helyét, önmagában is érdekes, szórakoztató és követhető munka.
Amúgy jelenleg hányan dolgoztok valamilyen tale-en, és hogy álltok vele?
Szerintem nem mindig könnyű eltalálni a helyes arányt, mert nem jó sem az, ha féloldalanként van egy kép, de az se, ha minden sor után, én átlagosan kb. az 5–20 sor/új képre szavaznék. Persze az sem mindegy, hogy "esemény" van a szövegben, vagy mondjuk (érzelem)leírás. Az előbbi esetben nyilván könnyebb és ajánlottabb is több képet berakni.
A hosszú külső-és tájleírások egy részét valóban megspórolják a képek, de én azt azért szeretem, ha egy sztori képek nélkül is megállná a helyét, önmagában is érdekes, szórakoztató és követhető munka.
Amúgy jelenleg hányan dolgoztok valamilyen tale-en, és hogy álltok vele?
Nita90
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 309
Tartózkodási hely : A királyi udvar
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Én (sokadjára) elkezdtem egyet, 2 fejezet képek nélkül már megvan, mint ahogy az egész sztori váza tokkal vonóval, összefüggéssel és motivációval, de hogy befejezem-e.... Őszintén remélem, hogy igen, de eddig soha nem volt példa az ellenkezőjére. Ez valamiért nem erősségem, a kitartás.
Bigraella
Járatos csevegő - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 82
Tartózkodási hely : Abszurdisztán
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Sziasztok!
Épp dolgozom egy Sims 3-as Sims Tale-en, és felmerült bennem a kérdés, hogy szerintetek mennyire fontos az, hogy legyenek benne egyedi tartalmak és pózok? Ha valakiében nincs, csakis az alappal és a kiegészítő lemezekkel dolgozik, (mint az enyém) azok is lehetnek legalább olyan szépek/igényesek, mint a pózokkal, tartalmakkal készült képek/sztorik?
Épp dolgozom egy Sims 3-as Sims Tale-en, és felmerült bennem a kérdés, hogy szerintetek mennyire fontos az, hogy legyenek benne egyedi tartalmak és pózok? Ha valakiében nincs, csakis az alappal és a kiegészítő lemezekkel dolgozik, (mint az enyém) azok is lehetnek legalább olyan szépek/igényesek, mint a pózokkal, tartalmakkal készült képek/sztorik?
mercy050505
Szárnyait bontogató tag - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 23
Tartózkodási hely : Sehol
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Nekem vannak megkezdett Tale- jeim, volt olyan, amit már "kikukáztam", mert úgy rossz ötlet, ahogy van, vagy nem tudom leírni, amit akarok, meg minden... Az egyiket nagyon meg szeretném írni, de a Sims 3 csak minimum grafikán megy a gépemen, így is kilépked, majd várok a Sims 4-re, azzal talán tudok valamit kezdeni. Nem ártana, ha jó képek lennének a Tale- emhez. Addig gondolkodtam medievalös tale- en, de az első ötletemet elvetettem (egy peterán papról szólt volna, aki a Simek megváltója, de sok lett volna a hasonlóság közte és Jézus között, meg nem igazán tudtam történetet kitalálni neki), most egy hercegről szóló történeten gondolkozom, de nem akarom, hogy túlságosan hasonlítson a Kalózkalandhoz, hisz az másolás lenne. Saját történetet szeretnék. De lehet, hogy nem is hercegről fog szólni... Nem tudom, még nem alakult ki teljesen a történet.
Szerintem nem kötelező egy Tale- hez, hogy tele legyen pózokkal, meg egyedi tartalmakkal, csak akkor, ha máshogy nem lehet megoldani. Például, ha olyat ír valaki, amiben fegyverek meg lövöldözés van, akkor nem árt, ha a Tale- ben valóban szerepelnek fegyverek (ez a példa a MySimses fórumon is szerepelt), vagy, ha a szereplők éppen vízibalettoznak, akkor legyen benne olyan póz, mintha tényleg azt csinálnák. De például egy beszélgetéshez nem feltétlenül kell új póz, legfeljebb akkor, ha nem adja át tökéletesen az érzelmeket, a testtartást, stb.
Szerintem nem kötelező egy Tale- hez, hogy tele legyen pózokkal, meg egyedi tartalmakkal, csak akkor, ha máshogy nem lehet megoldani. Például, ha olyat ír valaki, amiben fegyverek meg lövöldözés van, akkor nem árt, ha a Tale- ben valóban szerepelnek fegyverek (ez a példa a MySimses fórumon is szerepelt), vagy, ha a szereplők éppen vízibalettoznak, akkor legyen benne olyan póz, mintha tényleg azt csinálnák. De például egy beszélgetéshez nem feltétlenül kell új póz, legfeljebb akkor, ha nem adja át tökéletesen az érzelmeket, a testtartást, stb.
Anna Orsolya
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 465
Tartózkodási hely : Kafka - Az átváltozás
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Szerintem simán lehet egyedi tartalmak nélkül tale-t készíteni, hiszen az alapjátékban is van rengeteg olyan animáció, ami jó lehet a képekhez, de ehhez nagyon jól kell ismerni a játékot.
Szerintem a pózdobozok és egyedi tartalmak színesebbé és változatosabbá teszik a képeket, és megkönnyebbíti a forgatást.
Én például kifejezetten szeretem megkeresni a tökéletes pózt a jelenethez.
Szerintem a pózdobozok és egyedi tartalmak színesebbé és változatosabbá teszik a képeket, és megkönnyebbíti a forgatást.
Én például kifejezetten szeretem megkeresni a tökéletes pózt a jelenethez.
Romena
Szárnyait bontogató tag - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 40
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Nem a pózok és az egyedi tartalmak segítenek jó képet csinálni, az inkább csak a történet tökéletes ábrázolásához van, hogy pontosan ugyanolyan legyen, mint amilyet megalkottál. Ha ezek már alapból megvannak a játékban, teljesen fölösleges mindent letöltögetned, a képek ugyanúgy informatívak és jók lesznek, ha jó szögből, nézőpontból, a leginformatívabb jelenetet kapod le.
Bigraella
Járatos csevegő - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 82
Tartózkodási hely : Abszurdisztán
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Most én kérdeznék:
Szerintetek, hogy jó a díszletet összeállítani? Meg csináljátok az egész szobát, csak a fotózandó sarkát, vagy akár az egész házat?
Szerintetek, hogy jó a díszletet összeállítani? Meg csináljátok az egész szobát, csak a fotózandó sarkát, vagy akár az egész házat?
Ryan
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 201
Tartózkodási hely : A hold sötét oldala
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Én előbb átgondolom, hogy általában hol játszódnak a jeleneteim, és azután döntöm el, hogy csak egy szobára van-e szükség vagy az egész házra. Ha felesleges, akkor nem vesződöm minden részlettel, de sose csak egy sarkot rendezek be, mert mindig változik nálam, hogy melyik szögből akarom lefotózni a jelenetet.
És ezt most úgy írtam, mintha olyan nagyon tapasztalt lennék, miközben egyet se fejeztem még be.
És ezt most úgy írtam, mintha olyan nagyon tapasztalt lennék, miközben egyet se fejeztem még be.
Bigraella
Járatos csevegő - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 82
Tartózkodási hely : Abszurdisztán
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Hali!
Azt szeretném kérdezni, hogy ti hogy vagytok azzal, hogy a történetben először a képnek kell szerepelnie, aztán a hozzá tartozó szövegnek, vagy előbb a szöveg, majd a kép?
Most készítem az első talemet, de a képbeszúrásnál ezen elgondolkodtam. Végül az először kép, aztán a hozzá tartozó szövegrésznél maradtam, mivel utána néztem pár taleban, hogy ott hogy van.
Azt szeretném kérdezni, hogy ti hogy vagytok azzal, hogy a történetben először a képnek kell szerepelnie, aztán a hozzá tartozó szövegnek, vagy előbb a szöveg, majd a kép?
Most készítem az első talemet, de a képbeszúrásnál ezen elgondolkodtam. Végül az először kép, aztán a hozzá tartozó szövegrésznél maradtam, mivel utána néztem pár taleban, hogy ott hogy van.
Dest
Bátortalan beszélgető - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 5
Tartózkodási hely : Bridgeport
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Sziasztok!
Egyedi tartalmak és pózok: számomra tale-függő, bár szerintem az alapokból is ki lehet hozni használható dolgokat, ez persze függ a történettől és a műfajtól is (jó példa, hogy a lövöldözős jeleneteket nehéz letöltött fegyverek nélkül megoldani). Sok esetben a spéci ruhák, tárgyak, pózok csak díszletek, színesítik a képet, jó, hogy ott vannak, de a hiányuk nem vonna le érdemben a tale élvezeti értékéből.
Helyszínek: én minimum egy-egy komplett szobát berendeznék, de ha van egy jelentősebb épület, családi ház, ahol kellenek hálószobák, nappali, fürdőszoba, stb., akkor berendezném az egészet; ellenben egy olyan épületben, ahol egyetlen helyiségben lesz forgatás, biztosan azzal ez eggyel vesződnék csak. A csak egy sarkot berendezni szerintem igencsak korlátozza a lehetőségeket.
Mondjuk pont ebben a két kérdésben én specális helyzetben vagyok, ugyanis a Sims Medievallel forgatok (mint az már valószínűleg tudják egy páran), ahol nincsenek se egyedi tartalmak, se pózok, se építés mód, abból kell kihoznom a maximumot, amit a játék nyújt (na jó, meg egy-két hasznos kis mod segít). Nem mindig könnyű, a halálom, hogy „már megint két ember beszélget”, és ugyanazokat a szobákat kell újra és újra átrendezni, lehetőleg úgy, hogy ne ordítson róla húsz kilométerről, hogy ugyanott vagyunk, csak más a tapéta, a padló és a berendezés.
Kép-szöveg sorrend: na, ez nagyon jó kérdés, én elég sokat szenvedek/szenvedtem ezzel, de nekem a kép+alatta a hozzá tartozó szöveg sorrend a természetesebb.
Anna Orsolya, ha nem kifejezetten kalózos-középkoros tale-t tervezel, és a cselekmény sem feltűnően hasonló, szerintem ne fogd vissza magad, ha herceges sztorihoz támad ihleted, ne a Kalózkaland tartson vissza. Az én sztorim speciel fájdalmasan sok hasonlóságot mutat néhol a Kalózkalanddal, de ezek mind a műfaj sajátosságaiból és a Sims Medieval világából adódnak, úgyhogy nem fogom vissza magam, te se tedd.
Bigraella, ha a vázlat megvan, az már egy jó indítás, szorítok, hogy ezt ezúttal sikerüljön befejezni, kitartást hozzá! Én eddig mindig azon csúsztam el, hogy nem írtam vázlatot, nem volt vezérfonal, így emiatt végül minden próbálkozásom hamvába holt. Eddigi tapasztalataim alapján könnyebb és gyorsabb a munka, ha van mit követni, látod, hol tartasz, mi jön, stb. Jó munkát!
Egyedi tartalmak és pózok: számomra tale-függő, bár szerintem az alapokból is ki lehet hozni használható dolgokat, ez persze függ a történettől és a műfajtól is (jó példa, hogy a lövöldözős jeleneteket nehéz letöltött fegyverek nélkül megoldani). Sok esetben a spéci ruhák, tárgyak, pózok csak díszletek, színesítik a képet, jó, hogy ott vannak, de a hiányuk nem vonna le érdemben a tale élvezeti értékéből.
Helyszínek: én minimum egy-egy komplett szobát berendeznék, de ha van egy jelentősebb épület, családi ház, ahol kellenek hálószobák, nappali, fürdőszoba, stb., akkor berendezném az egészet; ellenben egy olyan épületben, ahol egyetlen helyiségben lesz forgatás, biztosan azzal ez eggyel vesződnék csak. A csak egy sarkot berendezni szerintem igencsak korlátozza a lehetőségeket.
Mondjuk pont ebben a két kérdésben én specális helyzetben vagyok, ugyanis a Sims Medievallel forgatok (mint az már valószínűleg tudják egy páran), ahol nincsenek se egyedi tartalmak, se pózok, se építés mód, abból kell kihoznom a maximumot, amit a játék nyújt (na jó, meg egy-két hasznos kis mod segít). Nem mindig könnyű, a halálom, hogy „már megint két ember beszélget”, és ugyanazokat a szobákat kell újra és újra átrendezni, lehetőleg úgy, hogy ne ordítson róla húsz kilométerről, hogy ugyanott vagyunk, csak más a tapéta, a padló és a berendezés.
Kép-szöveg sorrend: na, ez nagyon jó kérdés, én elég sokat szenvedek/szenvedtem ezzel, de nekem a kép+alatta a hozzá tartozó szöveg sorrend a természetesebb.
Anna Orsolya, ha nem kifejezetten kalózos-középkoros tale-t tervezel, és a cselekmény sem feltűnően hasonló, szerintem ne fogd vissza magad, ha herceges sztorihoz támad ihleted, ne a Kalózkaland tartson vissza. Az én sztorim speciel fájdalmasan sok hasonlóságot mutat néhol a Kalózkalanddal, de ezek mind a műfaj sajátosságaiból és a Sims Medieval világából adódnak, úgyhogy nem fogom vissza magam, te se tedd.
Bigraella, ha a vázlat megvan, az már egy jó indítás, szorítok, hogy ezt ezúttal sikerüljön befejezni, kitartást hozzá! Én eddig mindig azon csúsztam el, hogy nem írtam vázlatot, nem volt vezérfonal, így emiatt végül minden próbálkozásom hamvába holt. Eddigi tapasztalataim alapján könnyebb és gyorsabb a munka, ha van mit követni, látod, hol tartasz, mi jön, stb. Jó munkát!
Nita90
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 309
Tartózkodási hely : A királyi udvar
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Nita90: Játék közben elgondolkodtam azon, hogy lehet, mégis a peterán pap lesz a főszereplő. Az a gond, hogy még egy konkrét történet sincs a fejemben. Nem tudom, papról, hercegről, szegény fiúról szóljon-e, semmi ihletem nincs... Mást nem tudok, csak reménykedni. (Egyébként is tervezem, hogy megölöm a papomat, ha kész lesz az egész királyság, de azt szeretném vagy a Tale- ben megtenni, vagy a forgatás után, mert Ignác számomra olyan, mint a fiam. Szeretném, ha megváltaná a Simeket.)
Dest: Én láttam már olyan történetet, ahol előbb volt a szöveg, és utána a kép, de az szokatlan számomra, mert általában fordítva van. Én úgy szeretem, ha előbb van a kép.
Dest: Én láttam már olyan történetet, ahol előbb volt a szöveg, és utána a kép, de az szokatlan számomra, mert általában fordítva van. Én úgy szeretem, ha előbb van a kép.
Anna Orsolya
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 465
Tartózkodási hely : Kafka - Az átváltozás
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Anna Orsolya: Rajtad áll, az legyen a főszereplőd, akit szeretnél A te történeted (lesz, ha lesz). Cselekményt kitalálni, hát nem könnyű... az én fantáziámat a CAS (ha kreálok egy simet, az agyam automatikusan generál hozzá egy életrajzot ) és a küldetések (volt, aki küldetés-NPC-ből lett "színésznő") mozgatták meg leginkább ezen téren, neked is ajánlom a módszert. Akkor a Watcher (Anna Orsolya) feláldozza a "fiát" (Ignácot), hogy megváltsa általa a simeket? Érzem az áthallást. Kicsit off, de simet megölni nekem olyan rossz érzés. Az első Sims 1-es simet, akit a másvilágra küldtem, majdnem megsirattam. (Nem kicsit voltam túlérzékeny gyerek ahhoz képest, hogy mások szívesen égették/fullasztották a medencébe, stb. a simjeiket, én meg lelkiismereti kérdést csináltam belőle.)
Nita90
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 309
Tartózkodási hely : A királyi udvar
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Hát, igen, én nagyon megszerettem Ignácot, és fájni fog majd megölni őt, de talán pont ezért akarom. Csak azt nem tudom még, hogy csináljam, bár nem is sok variáció van rá.
A megváltást éppen azért nem akarom Tale- be írni, mert valóban sok a hasonlóság, meg ez leginkább az én történetem, nem az olvasóké, nem Sims Tale téma. Ha már a megváltásnál tartunk, egyszer volt egy családom, akiknél vagy 5 generációval előre terveztem, és az egyik Simemet (akinek a Günther nevet szántam - pedig nem is tetszett ez a név soha) szántam a Megváltónak. Egyszer le is rajzoltam őt - amilyennek elképzeltem -, egy keresztre feszítve :ikszdé: De meguntam a családot, és sokkal a születése - vagy egyáltalán dédapja, Ludwig születése - előtt töröltem őket. Most pedig egy Péter nevű nő (!) esetében terveztem, hogy 10 örökbefogadott gyermeke + egy óvodája lesz, és a legidősebb fiúnak, Jézusnak az unokája pedig a Megváltó lesz. De Jézus jelleme nem olyan, mint amilyenre számítottam. Ő nem tud szeretni, ezért nem is lesz soha szerelmes. Amúgy is jobban szeretem Ignácot. (a másik 2 megváltó a Sims 3- ban lett volna)
Remélem, hogy holnapra kitalálok valamit. Akár este jön valami az ágyban, akár holnap valamikor, pl. éneklés, zenehallgatás vagy játszás hatására.
" Nem mindig könnyű, a halálom, hogy „már megint két ember beszélget”, és ugyanazokat a szobákat kell újra és újra átrendezni, lehetőleg úgy, hogy ne ordítson róla húsz kilométerről, hogy ugyanott vagyunk, csak más a tapéta, a padló és a berendezés." Miért kell annyi helyiség? A történetben a hétköznapi emberek házai lesznek (díszletileg)?
Azon gondolkodtam még, hogy pl. a Kalózkaland esetében is, hogy lehet megoldani, hogy pl. valaki látszatra herceg legyen? Talán egy fiatalos lovagot készíthetett Limonade, meg egy királynőt, aki olyan, mintha az anyja lenne. És a kalózok kik? Bár az is lehet, hogy van valami mod, amivel egyszerű Simeket - pl. kalózokat - is lehet irányítani.
A játékban van olyan teljesíthető achievement, hogy kalózként tegye ezt egy Sim, nemesként tegye azt egy Sim... Hogy lehet valaki kalóz vagy nemes, azt sem értem. Bár annyira nem is fontos, Tale szempontjából, hogy mi is az és Simem.
A megváltást éppen azért nem akarom Tale- be írni, mert valóban sok a hasonlóság, meg ez leginkább az én történetem, nem az olvasóké, nem Sims Tale téma. Ha már a megváltásnál tartunk, egyszer volt egy családom, akiknél vagy 5 generációval előre terveztem, és az egyik Simemet (akinek a Günther nevet szántam - pedig nem is tetszett ez a név soha) szántam a Megváltónak. Egyszer le is rajzoltam őt - amilyennek elképzeltem -, egy keresztre feszítve :ikszdé: De meguntam a családot, és sokkal a születése - vagy egyáltalán dédapja, Ludwig születése - előtt töröltem őket. Most pedig egy Péter nevű nő (!) esetében terveztem, hogy 10 örökbefogadott gyermeke + egy óvodája lesz, és a legidősebb fiúnak, Jézusnak az unokája pedig a Megváltó lesz. De Jézus jelleme nem olyan, mint amilyenre számítottam. Ő nem tud szeretni, ezért nem is lesz soha szerelmes. Amúgy is jobban szeretem Ignácot. (a másik 2 megváltó a Sims 3- ban lett volna)
Remélem, hogy holnapra kitalálok valamit. Akár este jön valami az ágyban, akár holnap valamikor, pl. éneklés, zenehallgatás vagy játszás hatására.
" Nem mindig könnyű, a halálom, hogy „már megint két ember beszélget”, és ugyanazokat a szobákat kell újra és újra átrendezni, lehetőleg úgy, hogy ne ordítson róla húsz kilométerről, hogy ugyanott vagyunk, csak más a tapéta, a padló és a berendezés." Miért kell annyi helyiség? A történetben a hétköznapi emberek házai lesznek (díszletileg)?
Azon gondolkodtam még, hogy pl. a Kalózkaland esetében is, hogy lehet megoldani, hogy pl. valaki látszatra herceg legyen? Talán egy fiatalos lovagot készíthetett Limonade, meg egy királynőt, aki olyan, mintha az anyja lenne. És a kalózok kik? Bár az is lehet, hogy van valami mod, amivel egyszerű Simeket - pl. kalózokat - is lehet irányítani.
A játékban van olyan teljesíthető achievement, hogy kalózként tegye ezt egy Sim, nemesként tegye azt egy Sim... Hogy lehet valaki kalóz vagy nemes, azt sem értem. Bár annyira nem is fontos, Tale szempontjából, hogy mi is az és Simem.
Anna Orsolya
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 465
Tartózkodási hely : Kafka - Az átváltozás
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Nekem a sok helyiség főleg a palotában kell, hogy a királyi család minden tagjának legyen saját szobája, plusz öltözőszoba, társalgó, dolgozószoba, egyebek... ezek többségét a fenti három szobából alakítottam ki. Mindez tetézve azzal, hogy három ország palotájába is ellátogatunk (ugyebár a helyiségek elrendezése, szobák beosztása ugyanolyan mindenhol... ehm... )
A Pirates&Nobles kiegészítővel sok új ruha és tárgy érkezett, kóddal bárkire bármilyen ruha aggatható, és szinte bármilyen foglalkozás választható bárkinek egy gombnyomással. Ne tudd meg, nálam egy-egy "simszínészem" hányféle "foglalkozást" űzött már a forgatás során . Amúgy lesznek uralkodók egy "egyszerű" emberek is vegyesen.
A játékban tudtommal el kell végezni egy-egy küldetést, hogy valaki kalóz vagy nemes lehessen.
Úgy látom, kész Bibliát játszol el a Simsszel . Kicsit off, én a Ludwig nevet biztos, hogy valami sátánfinak adnám , személyes okokból. (Valakinek, akit finoman szólva nem kedvelek, ez a neve.). Az új munkahelyemen pedig van egy Jesús nevű spanyol kollégám .
A Pirates&Nobles kiegészítővel sok új ruha és tárgy érkezett, kóddal bárkire bármilyen ruha aggatható, és szinte bármilyen foglalkozás választható bárkinek egy gombnyomással. Ne tudd meg, nálam egy-egy "simszínészem" hányféle "foglalkozást" űzött már a forgatás során . Amúgy lesznek uralkodók egy "egyszerű" emberek is vegyesen.
A játékban tudtommal el kell végezni egy-egy küldetést, hogy valaki kalóz vagy nemes lehessen.
Úgy látom, kész Bibliát játszol el a Simsszel . Kicsit off, én a Ludwig nevet biztos, hogy valami sátánfinak adnám , személyes okokból. (Valakinek, akit finoman szólva nem kedvelek, ez a neve.). Az új munkahelyemen pedig van egy Jesús nevű spanyol kollégám .
Nita90
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 309
Tartózkodási hely : A királyi udvar
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Köszi
Melyik ez a kód?
Nita90 írta: A Pirates&Nobles kiegészítővel sok új ruha és tárgy érkezett, kóddal bárkire bármilyen ruha aggatható, és szinte bármilyen foglalkozás választható bárkinek egy gombnyomással. Ne tudd meg, nálam egy-egy "simszínészem" hányféle "foglalkozást" űzött már a forgatás során
Melyik ez a kód?
Anna Orsolya
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 465
Tartózkodási hely : Kafka - Az átváltozás
1 / 50 oldal • 1, 2, 3 ... 25 ... 50
Similar topics
» Beszélgessünk a tale készítésről
» Beszélgessünk a megjelent tale-ekről
» Melyik tale-ből idéztem?
» Modok, hackek, pózdobozok Sims 3-hoz
» Idézetek tale-ekből
» Beszélgessünk a megjelent tale-ekről
» Melyik tale-ből idéztem?
» Modok, hackek, pózdobozok Sims 3-hoz
» Idézetek tale-ekből
1 / 50 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|