Belépés
Navigáció
Okosságok
Letöltések
Könyvtár
Rólunk
Facebook
Beszélgessünk a tale készítésről
26 / 50 oldal • Megosztás
26 / 50 oldal • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
lonely: Nagyon jó ez a részlet, ezt már csak a kép tudta felülmúlni! Izgalmasnak ígérkezik a tale-ed.
Etti
Admin - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 431
Tartózkodási hely : Liliomvölgy
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Ionely: Izgalmas ajánló. még izgalmasabb kép
Egyébként "normál" vagy popkultúrás zombik lesznek a tale-ben? Utóbbit gondolom nem kell bemutatni, sz'al a "normál" zombiról pár szó:
- Mágia " woodoo v nekromancia ) eredményeként "születik"
- A harapása nem változtat senkit zombivá, de súlyos fertőzést okozhat ( mégiscsak egy rothadófélben lévő tetemről beszélünk )
- Mesterén kívül ( amennyiben az nem rendelkezik másként ) mindenkit megtámad, utasítást egyedül tőle fogad el. A parancs max 2 szóból - ( igekötős ) igéből és ( névelős ) főnévből állhat.
- Mestere halála esetén tovább folytatja az utolsó kapott utasítás teljesítését. A parancs elvégzése ill. hiánya esetén céltalanul kóborol a világban, mindenkire rátámadva, amíg meg nem semmisül.
- Egy normál ember számára végzetes seb ( fejbelövés, szívenszúrás , fej levágása stb ) meg se kottyan neki: teljesen el kell pusztítani a testét ( pl "telibekapni" egy gránáttal vagy elégetni )
- És végül de nem utolsósorban: nem táplálkozik
Bocsi mindenki ( főleg Ashoka ) de sz'tem ilyen egy "rendes zombi .
Egyébként "normál" vagy popkultúrás zombik lesznek a tale-ben? Utóbbit gondolom nem kell bemutatni, sz'al a "normál" zombiról pár szó:
- Mágia " woodoo v nekromancia ) eredményeként "születik"
- A harapása nem változtat senkit zombivá, de súlyos fertőzést okozhat ( mégiscsak egy rothadófélben lévő tetemről beszélünk )
- Mesterén kívül ( amennyiben az nem rendelkezik másként ) mindenkit megtámad, utasítást egyedül tőle fogad el. A parancs max 2 szóból - ( igekötős ) igéből és ( névelős ) főnévből állhat.
- Mestere halála esetén tovább folytatja az utolsó kapott utasítás teljesítését. A parancs elvégzése ill. hiánya esetén céltalanul kóborol a világban, mindenkire rátámadva, amíg meg nem semmisül.
- Egy normál ember számára végzetes seb ( fejbelövés, szívenszúrás , fej levágása stb ) meg se kottyan neki: teljesen el kell pusztítani a testét ( pl "telibekapni" egy gránáttal vagy elégetni )
- És végül de nem utolsósorban: nem táplálkozik
Bocsi mindenki ( főleg Ashoka ) de sz'tem ilyen egy "rendes zombi .
Rikardo
Nélkülözhetetlen barát - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 612
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
lonely: Nem tudom eldönteni, melyik tetszett jobban: a részlet vagy a kép! Mindkettő csúcs lett. És egy olvasod már biztosan van az én személyemben.
Rikardo: Hm... Jó tudni, egy kis érdekesség sosem árt!
Hányan készültök most Tale-lel? Kíváncsi vagyok mennyi szabadidőt kell hagyjak magamnak... xD
Kérdés: Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam? :what
Rikardo: Hm... Jó tudni, egy kis érdekesség sosem árt!
Hányan készültök most Tale-lel? Kíváncsi vagyok mennyi szabadidőt kell hagyjak magamnak... xD
Kérdés: Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam? :what
Halia
Járatos csevegő - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 84
Tartózkodási hely : Isla Paradiso
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Halia: Ne aggódj, az én részeim általában három és fél-négy oldalasak, és nekem is eltart 2 napig néha.
Lilu
Szárnyait bontogató tag - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 41
Tartózkodási hely : általában én sem tudom
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
lonely: Nekem is tetszett a részlet, bár nem vagyok nagy horror-rajongó. Egyedül a "halvánnyi" szón akadtam fenn, és négyszer nekifutottam, mire meggyőződtem, hogy tényleg az van odaírva. Nem tudom, lehet, hogy létezik, de én még soha nem találkoztam vele.
lilu: Látom a borítóképed sakkos tematikájú... Az enyém is azon alapszik, bár a sztorinak köze nincs hozzá... Ezt nem azért mondom, hogy cseréld le, vagy bármi, csak megjegyeztem. Egész eddig azon gondolkoztam, hogy nem volt-e már ilyen eddig is, és addig tanakodtam, hogy végül született egy másik ilyen... Ugyanakkor hálás is vagyok neked, mert el akarom kerülni az egyezést, úgyhogy nem veled egyszerre akarom kiadni, ez pedig azt jelenti, hogy belehúzok, és még... öhm... nagy szavak, de talán nyár végére elkészülök. Talán megírok egy előzetest is akkor, bár terveztem trailert forgatni, ami lehet, hogy végül kiváltja.
És lenne egy kérdésem, ami valamennyire köthető DeeDee akciójához is, hogy megcsinálta a szereplőit sims3-ban is (oké, most van még egy kérdésem, ami ebben a pillanatban jött), szóval:
- Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"? (Ezek persze a végletek... Azért is érdekel, mert egy csomó könyv azért lesz több részes, mert "Nem tudta abbahagyni az író az írását", vagyis továbbgondolta a sztorit, és újra könyvérett lett, ami engem sokszor dühít, mert néha az alkotó nem érzi meg, mikor merül ki egy aranybánya)
a másik:
- Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
és most jött még egy (nem tudom, mi ez a kérdésáradat hirtelen...):
- A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van? (Vagyis nincs külön megépítve a kültér és a beltér, csak azért, hogy mindkettő jól nézzen ki, pedig nem férne el mondjuk akkora helyiség a kívülről látott épületben) Ezt azért kérdezem, mert pl. történetben szereplő házakat csak úgy értelmes letölteni, ha tényleg egyben vannak.
lilu: Látom a borítóképed sakkos tematikájú... Az enyém is azon alapszik, bár a sztorinak köze nincs hozzá... Ezt nem azért mondom, hogy cseréld le, vagy bármi, csak megjegyeztem. Egész eddig azon gondolkoztam, hogy nem volt-e már ilyen eddig is, és addig tanakodtam, hogy végül született egy másik ilyen... Ugyanakkor hálás is vagyok neked, mert el akarom kerülni az egyezést, úgyhogy nem veled egyszerre akarom kiadni, ez pedig azt jelenti, hogy belehúzok, és még... öhm... nagy szavak, de talán nyár végére elkészülök. Talán megírok egy előzetest is akkor, bár terveztem trailert forgatni, ami lehet, hogy végül kiváltja.
És lenne egy kérdésem, ami valamennyire köthető DeeDee akciójához is, hogy megcsinálta a szereplőit sims3-ban is (oké, most van még egy kérdésem, ami ebben a pillanatban jött), szóval:
- Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"? (Ezek persze a végletek... Azért is érdekel, mert egy csomó könyv azért lesz több részes, mert "Nem tudta abbahagyni az író az írását", vagyis továbbgondolta a sztorit, és újra könyvérett lett, ami engem sokszor dühít, mert néha az alkotó nem érzi meg, mikor merül ki egy aranybánya)
a másik:
- Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
és most jött még egy (nem tudom, mi ez a kérdésáradat hirtelen...):
- A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van? (Vagyis nincs külön megépítve a kültér és a beltér, csak azért, hogy mindkettő jól nézzen ki, pedig nem férne el mondjuk akkora helyiség a kívülről látott épületben) Ezt azért kérdezem, mert pl. történetben szereplő házakat csak úgy értelmes letölteni, ha tényleg egyben vannak.
TimMac
Járatos csevegő - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Elveszve egy kupac olvasnivalóban
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
Dehogy halnak meg! Nekem legalábbis nem. Az életük végéig megvan a történetük, minden apró mozzanattal (max. abból nem lenne érdemes könyvet írni).
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
Igen, de szerintem - mint az Abyss érdekességeinél -, elég egy felülnézeti kép.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van? (Vagyis nincs külön megépítve a kültér és a beltér, csak azért, hogy mindkettő jól nézzen ki, pedig nem férne el mondjuk akkora helyiség a kívülről látott épületben) Ezt azért kérdezem, mert pl. történetben szereplő házakat csak úgy értelmes letölteni, ha tényleg egyben vannak.
Ez változó. Azt kell mondanom, hogy háztól függ. Én szívesen használom mindegyiket, hisz mind kettőnek megvan az előnye/hátránya.
Dehogy halnak meg! Nekem legalábbis nem. Az életük végéig megvan a történetük, minden apró mozzanattal (max. abból nem lenne érdemes könyvet írni).
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
Igen, de szerintem - mint az Abyss érdekességeinél -, elég egy felülnézeti kép.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van? (Vagyis nincs külön megépítve a kültér és a beltér, csak azért, hogy mindkettő jól nézzen ki, pedig nem férne el mondjuk akkora helyiség a kívülről látott épületben) Ezt azért kérdezem, mert pl. történetben szereplő házakat csak úgy értelmes letölteni, ha tényleg egyben vannak.
Ez változó. Azt kell mondanom, hogy háztól függ. Én szívesen használom mindegyiket, hisz mind kettőnek megvan az előnye/hátránya.
Ryan
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 201
Tartózkodási hely : A hold sötét oldala
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
lonely: csatlakozom a többiekhez, nagyon tetszetős kis történetnek ígérkezik a műved. Szeretem nagyon a zombis történeteket - magam is tervezek egyet a mostani után -, horrort is, mint műfajt imádom.
Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam?
Nekem átlag 8-9 oldalas egy rész eddig, ezeket két nap volt megírni. 4 rész teljesen kész, az ötödik félig, most pedig melléktörténeten dolgozok, amit még nem tudom, hogy hova illesztek be, de kb. 2 fejezetnyi anyag van a fejemben. Mostanában kissé elfáradtam, bár vééégre szabadságon vagyok és tudnék pihenni, meg írni, most le is betegedtem, szóval az írás szünetel. Ennek ellenére a játékban mondhatni minden helyszínnel kész vagyok, már csak kettő hiányzik, de két várost teljes mértékben felépítettem, szóval most nagyon büszke vagyok magamra. Az más kérdés, hogy tegnap megint kedvet kaptam a Fallout 3-hoz és muszáj vele játszanom, így a Sims háttérbe szorul.
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
A főbb szereplőimnek teljes mértékben megvan az életrajza a fejemben.
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
Én igazából mindig hajakat, ruhákat töltenék le. Az viszont nagyon tetszett, hogy az Abyssnál láthattunk felülnézeti képet, tök érdekes, hogy hogy épül fel a helyszín.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van? (Vagyis nincs külön megépítve a kültér és a beltér, csak azért, hogy mindkettő jól nézzen ki, pedig nem férne el mondjuk akkora helyiség a kívülről látott épületben) Ezt azért kérdezem, mert pl. történetben szereplő házakat csak úgy értelmes letölteni, ha tényleg egyben vannak.
Ez tényleg az adott helyszíntől függ. Szerintem a történet szempontjából kell eldönteni, hogy az adott jelenethez mi a szükséges.
Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam?
Nekem átlag 8-9 oldalas egy rész eddig, ezeket két nap volt megírni. 4 rész teljesen kész, az ötödik félig, most pedig melléktörténeten dolgozok, amit még nem tudom, hogy hova illesztek be, de kb. 2 fejezetnyi anyag van a fejemben. Mostanában kissé elfáradtam, bár vééégre szabadságon vagyok és tudnék pihenni, meg írni, most le is betegedtem, szóval az írás szünetel. Ennek ellenére a játékban mondhatni minden helyszínnel kész vagyok, már csak kettő hiányzik, de két várost teljes mértékben felépítettem, szóval most nagyon büszke vagyok magamra. Az más kérdés, hogy tegnap megint kedvet kaptam a Fallout 3-hoz és muszáj vele játszanom, így a Sims háttérbe szorul.
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
A főbb szereplőimnek teljes mértékben megvan az életrajza a fejemben.
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
Én igazából mindig hajakat, ruhákat töltenék le. Az viszont nagyon tetszett, hogy az Abyssnál láthattunk felülnézeti képet, tök érdekes, hogy hogy épül fel a helyszín.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van? (Vagyis nincs külön megépítve a kültér és a beltér, csak azért, hogy mindkettő jól nézzen ki, pedig nem férne el mondjuk akkora helyiség a kívülről látott épületben) Ezt azért kérdezem, mert pl. történetben szereplő házakat csak úgy értelmes letölteni, ha tényleg egyben vannak.
Ez tényleg az adott helyszíntől függ. Szerintem a történet szempontjából kell eldönteni, hogy az adott jelenethez mi a szükséges.
Rochelle
Jól ismert Simtárs - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 187
Tartózkodási hely : Nevermore
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
TimMac: Az én történetemben nagyon fontos szerepe lesz a sakknak, de a borítókép valószínűleg még változni fog.
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
Még a sztori befejezése előtt kitalálom.
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
A kedvenc történeteimnél mindig késztetést érzek rá, hogy kipróbáljam. Érdekes lenne...
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van? (Vagyis nincs külön megépítve a kültér és a beltér, csak azért, hogy mindkettő jól nézzen ki, pedig nem férne el mondjuk akkora helyiség a kívülről látott épületben) Ezt azért kérdezem, mert pl. történetben szereplő házakat csak úgy értelmes letölteni, ha tényleg egyben vannak.
Nálam is változó. Lesz olyan, ahol darabokban, de lesz egész is.
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
Még a sztori befejezése előtt kitalálom.
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
A kedvenc történeteimnél mindig késztetést érzek rá, hogy kipróbáljam. Érdekes lenne...
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van? (Vagyis nincs külön megépítve a kültér és a beltér, csak azért, hogy mindkettő jól nézzen ki, pedig nem férne el mondjuk akkora helyiség a kívülről látott épületben) Ezt azért kérdezem, mert pl. történetben szereplő házakat csak úgy értelmes letölteni, ha tényleg egyben vannak.
Nálam is változó. Lesz olyan, ahol darabokban, de lesz egész is.
Lilu
Szárnyait bontogató tag - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 41
Tartózkodási hely : általában én sem tudom
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Lilu: Érdekesnek tűnik az ajánlód. Vámpírok, szellemek, sakk? Ide vele! Várom a további infókat, képeket. A borítókép koncepciója is nagyon tetszik.
Dorcsi45: Jó lett a kép, jó munkát!
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
A fejemben persze, megvan, kinek mi lesz a sorsa a továbbiakban (már aki túléli a törétnetet ). De annyi alapanyag nincs, hogy mondjuk egy folytatás készüljön belőle.
Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam?
Változó. Volt, hogy 2 órán keresztül megállás nélkül írtam, és összírtam hét oldalt, és volt, hogy egy hét alatt nem lett meg 3 oldal sem. Sok függ az adott résztől, jelenettől. Szóval minden "normális".
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
Hát, egy-két jól sikerült helyszínt, egyedi tartalmat szerintem töltenék le, ha játszanék a Sims 2-vel vagy 3-mal.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van?
Hát, én korábban már írtam, hogy egy-egy szoba/helyiség nálam többször újra van hasznosítva (falak, bútorok, tapéta, padló, ajtók áthelyzeve, megváltoztatva). Van olyan szoba péládul a palotában, ami kb. 9 különböző helyszín volt már. Szóval "technikailag" pont ugyanott játszódik valami, de a sztori szerint teljesen máshol . Magukat az épületeket készen kapom, ebben nincs mozgásterem.
Dorcsi45: Jó lett a kép, jó munkát!
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
A fejemben persze, megvan, kinek mi lesz a sorsa a továbbiakban (már aki túléli a törétnetet ). De annyi alapanyag nincs, hogy mondjuk egy folytatás készüljön belőle.
Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam?
Változó. Volt, hogy 2 órán keresztül megállás nélkül írtam, és összírtam hét oldalt, és volt, hogy egy hét alatt nem lett meg 3 oldal sem. Sok függ az adott résztől, jelenettől. Szóval minden "normális".
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
Hát, egy-két jól sikerült helyszínt, egyedi tartalmat szerintem töltenék le, ha játszanék a Sims 2-vel vagy 3-mal.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van?
Hát, én korábban már írtam, hogy egy-egy szoba/helyiség nálam többször újra van hasznosítva (falak, bútorok, tapéta, padló, ajtók áthelyzeve, megváltoztatva). Van olyan szoba péládul a palotában, ami kb. 9 különböző helyszín volt már. Szóval "technikailag" pont ugyanott játszódik valami, de a sztori szerint teljesen máshol . Magukat az épületeket készen kapom, ebben nincs mozgásterem.
Nita90
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 309
Tartózkodási hely : A királyi udvar
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
lilu: Nem akarok nyelvtannáci lenni, főleg angolból nem, de a vampire többesszáma vampires. Gyorsan átfutottam mindenhol, ahol írtad, és a címben, a borítóképen és az üzeneteid alatt is vampieres-ként szerepelnek, szóval nem egyszeri félreírás. Hacsak nem szándékosan írtad így, valami többletjelentés miatt... Gondoltam szólok, mert utólag rájönni, mikor már minden kész van, és javítgatni kell a képeken, az idegesítő tud lenni...
TimMac
Járatos csevegő - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 56
Tartózkodási hely : Elveszve egy kupac olvasnivalóban
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Nita90: Köszi, remélem tetszeni fog a történet is.
TimMac: Jajj azt elnéztem, köszi, hogy szólsz. Még elég kezdő angolos vagyok, ez lehet az oka. Javítom is.
TimMac: Jajj azt elnéztem, köszi, hogy szólsz. Még elég kezdő angolos vagyok, ez lehet az oka. Javítom is.
Lilu
Szárnyait bontogató tag - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 41
Tartózkodási hely : általában én sem tudom
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Köszönöm mindenkinek a pozitív visszajelzést
Marcello Valószínűleg a The Walking Dead miatt lettek mostanában eléggé népszerűek a zombis dolgok. Mondjuk, én már legalább egy hónapja készülődök, hogy majd végignézem a sorozatot, de eddig csak elkértem barátnőmtől az összes évadot.
Viszont leginkább attól tartok, hogy talán a jó zombis történetek majd eltűnnek, és az egész téma olyan sorsa jut, mint pl. a vámpírok esetén is. Azért kár lenne ha a jó horrorisztikus történetek helyet romantikus nyáltenger lenne, ahol a főszereplő egy zombiba szeret bele...
Sakura Itt a link a vérhez, amit kérdeztél
http://scaryberrysims.blogspot.hu/2012/07/the-accident-blood-set.html
Rikardo Nem tudom, hogy éppenséggel melyik csapatba tartoznak az általam teremtett zombik, mivel ide is, meg oda is sorolhatóak. Egy valami viszont biztos, harapás útján nem válhatnak zombivá, mivel én ezt a teóriát nem igazán pártolom. Szerintem nem csak az adhat kellő feszültséget egy ilyen történetbe, ha a harapásuk átváltoztatja az embereket, hanem más is.
TimMac Köszönöm, hogy szóltál a helyesírási hibámat látva, mivel valamiét nem vettem észre az elírást
Marcello Valószínűleg a The Walking Dead miatt lettek mostanában eléggé népszerűek a zombis dolgok. Mondjuk, én már legalább egy hónapja készülődök, hogy majd végignézem a sorozatot, de eddig csak elkértem barátnőmtől az összes évadot.
Viszont leginkább attól tartok, hogy talán a jó zombis történetek majd eltűnnek, és az egész téma olyan sorsa jut, mint pl. a vámpírok esetén is. Azért kár lenne ha a jó horrorisztikus történetek helyet romantikus nyáltenger lenne, ahol a főszereplő egy zombiba szeret bele...
Sakura Itt a link a vérhez, amit kérdeztél
http://scaryberrysims.blogspot.hu/2012/07/the-accident-blood-set.html
Rikardo Nem tudom, hogy éppenséggel melyik csapatba tartoznak az általam teremtett zombik, mivel ide is, meg oda is sorolhatóak. Egy valami viszont biztos, harapás útján nem válhatnak zombivá, mivel én ezt a teóriát nem igazán pártolom. Szerintem nem csak az adhat kellő feszültséget egy ilyen történetbe, ha a harapásuk átváltoztatja az embereket, hanem más is.
TimMac Köszönöm, hogy szóltál a helyesírási hibámat látva, mivel valamiét nem vettem észre az elírást
lonely
Bátortalan beszélgető - Státusz :
Online Offline
Hozzászólások száma : 5
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
Ha nem halnak meg a sztori végéig, mindenképpen kitalálom, hogyan alakul az életük a tale után.
Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam?
Én örülnék ha két nap alatt befejeznék egy részt
Nekem általában egy hét amíg teljesen befejezem, mert nagyon sokat javítgatok rajta, és aztán később megint újraolvasom, és még többet javítok rajta.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van?
Változó. Megpróbálom mindig ugyanott berendezni a helyszínt ahol ténylegesen lennie kéne, de ha pl. túl nagy lenne egy ház belseje, akkor kap egy saját telket. Feleslegesen soha nem dolgozok, tehát nem rendezek be egy olyan szobát, amiről tudom, hogy nem kerül majd be a tale-be.
lonely: Köszi
Lilu: Elolvastam az ajánlódat, és felkeltette az érdeklődésemet! Kíváncsi vagyok mi köze az egésznek a sakkjátszmához.
Én is írok majd az Ezen dolgozom topicba, de csak azután, hogy befejeztem a helyszínek építését, amit próbálok még nyáron befejezni, de elhúzódhat.
Kipróbáltam a sims 4 demót, és megpróbáltam megalkotni a két főszereplőmet ezzel a játékkal. Azt kell, hogy mondjam nem könnyű 'sims 4 amatőrként' simeket alkotni, úgyhogy egyáltalán nem hasonlítanak a sims 3-as verziójukra, főleg a ruhák miatt (a tale-m 70 évvel ezelőtt játszódik a játékban pedig csak modern ruhák vannak).
http://kepfeltoltes.hu/140814/TS4CAS_2014-08-13_10-39-58-17_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/140814/TS4CAS_2014-08-13_10-29-27-22_www.kepfeltoltes.hu_.png
Ha nem halnak meg a sztori végéig, mindenképpen kitalálom, hogyan alakul az életük a tale után.
Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam?
Én örülnék ha két nap alatt befejeznék egy részt
Nekem általában egy hét amíg teljesen befejezem, mert nagyon sokat javítgatok rajta, és aztán később megint újraolvasom, és még többet javítok rajta.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van?
Változó. Megpróbálom mindig ugyanott berendezni a helyszínt ahol ténylegesen lennie kéne, de ha pl. túl nagy lenne egy ház belseje, akkor kap egy saját telket. Feleslegesen soha nem dolgozok, tehát nem rendezek be egy olyan szobát, amiről tudom, hogy nem kerül majd be a tale-be.
lonely: Köszi
Lilu: Elolvastam az ajánlódat, és felkeltette az érdeklődésemet! Kíváncsi vagyok mi köze az egésznek a sakkjátszmához.
Én is írok majd az Ezen dolgozom topicba, de csak azután, hogy befejeztem a helyszínek építését, amit próbálok még nyáron befejezni, de elhúzódhat.
Kipróbáltam a sims 4 demót, és megpróbáltam megalkotni a két főszereplőmet ezzel a játékkal. Azt kell, hogy mondjam nem könnyű 'sims 4 amatőrként' simeket alkotni, úgyhogy egyáltalán nem hasonlítanak a sims 3-as verziójukra, főleg a ruhák miatt (a tale-m 70 évvel ezelőtt játszódik a játékban pedig csak modern ruhák vannak).
http://kepfeltoltes.hu/140814/TS4CAS_2014-08-13_10-39-58-17_www.kepfeltoltes.hu_.png
http://kepfeltoltes.hu/140814/TS4CAS_2014-08-13_10-29-27-22_www.kepfeltoltes.hu_.png
Sakura
Kezdő felfedező - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 16
Tartózkodási hely : Antibes
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Lonely: Tetszett részlet és a kép is. Én is szeretem a zombis dolgokat, szóval hajrá
Lilu: Érdekesnek találom az ájanlódat! Sok sikert a megírásához!
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
Attól függ, ha még szeretnék velük kezdeni valamit, például egy új évad, akkor természetesen igen.
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
Igen. Tale olvasás közben gyakran megakad a szemem egy-egy szépen berendezett helyszínen.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van?
Ez attól függ, ha a jelenet csak pl. egy nappaliban játszódik, akkor nem alkotom meg az egész házat, mert egyszerűen nincs már rá szükségem. De visszatérő helyszíneket A-tól Z-ig megcsinálom.
Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam?
A történetemnél egy rész 4 oldalas, ha van ihletem néhány óra alatt végzek vele, van, hogy egy hétig nem tudok összehozni egy normális jelenetet. A javításról meg ne is beszéljünk.
Sakura: Mivel nagyon titokzatos vagy, és még szinte semmit sem árultál el a történetedről, így nekem ez a két kép nem mond túl sokat. Érdekes lenne, ha megmutatnád az eredeti főszereplőket is, engemet nagyon érdekelne. Emlékszem még a mysimsen mutattál képeket az akkori szerplőidről és azok a képek nagyon tetszettek. És az ajánlódra is már nagyon kíváncsi vagyok.
Lilu: Érdekesnek találom az ájanlódat! Sok sikert a megírásához!
Ha befejeztek egy történetet, mennyire gondolkodtok még azon, hogy a szereplők hogyan élnek tovább? Végiggondoljátok a halálukig az életüket, vagy a sztori végével úgymond "meghalnak"?
Attól függ, ha még szeretnék velük kezdeni valamit, például egy új évad, akkor természetesen igen.
Gondolkodott már valaki rajtam kívül azon, hogy milyen lenne letölteni más történetében szereplő dolgokat (pl. házakat, helyszínt, szereplőket) a saját játékba, mintegy kipróbálgatni őket? Mint valami kulisszák mögötti séta...
Igen. Tale olvasás közben gyakran megakad a szemem egy-egy szépen berendezett helyszínen.
A helyszíneket darabokban csináljátok meg, mint pl. az Abyss díszleteinél láthattuk, vagy mindent rendesen? Szóval ha bemegyünk egy házba, akkor az tényleg abban a házban van?
Ez attól függ, ha a jelenet csak pl. egy nappaliban játszódik, akkor nem alkotom meg az egész házat, mert egyszerűen nincs már rá szükségem. De visszatérő helyszíneket A-tól Z-ig megcsinálom.
Nektek általában mennyi időt vesz igénybe egy kb. 5 oldalas rész megírása? Az normális, ha én 2 napig írtam?
A történetemnél egy rész 4 oldalas, ha van ihletem néhány óra alatt végzek vele, van, hogy egy hétig nem tudok összehozni egy normális jelenetet. A javításról meg ne is beszéljünk.
Sakura: Mivel nagyon titokzatos vagy, és még szinte semmit sem árultál el a történetedről, így nekem ez a két kép nem mond túl sokat. Érdekes lenne, ha megmutatnád az eredeti főszereplőket is, engemet nagyon érdekelne. Emlékszem még a mysimsen mutattál képeket az akkori szerplőidről és azok a képek nagyon tetszettek. És az ajánlódra is már nagyon kíváncsi vagyok.
Lexy
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 269
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Sakura: Kíváncsi lennék az eredeti szereplőidre, meg a történetre. 70 évvel ezelőtt? Húha, biztosan érdekes!
És köszönöm neked is, és Lexynek is, hogy érdekel titeket a tale. Remélem tetszeni fog a történet is!
És köszönöm neked is, és Lexynek is, hogy érdekel titeket a tale. Remélem tetszeni fog a történet is!
Lilu
Szárnyait bontogató tag - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 41
Tartózkodási hely : általában én sem tudom
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Csak most vettem észre, hogy nem töltöttem fel képet az eredetiekről *facepalm* Ha nem szóltok észre sem veszem
Képek utólag(mondjuk nem sikerültek valami jól):
http://kepfeltoltes.hu/view/140814/Screenshot-837_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140814/Screenshot-884_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Képek utólag(mondjuk nem sikerültek valami jól):
http://kepfeltoltes.hu/view/140814/Screenshot-837_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
http://kepfeltoltes.hu/view/140814/Screenshot-884_www.kepfeltoltes.hu_.jpg
Sakura
Kezdő felfedező - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 16
Tartózkodási hely : Antibes
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Sakura: Nekem tetszenek a szereplőid, szerintem hasonlítanak következő generációs változataikra, de azért Sims 3-as szereplők jobban tetszenek.
Lexy
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 269
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Sakura: Szerintem is sokkal jobbra sikeredtek a Sims 3-as verziójuk, a férfi nagyon helyesre sikerült! =DD
Csajszyh
Nélkülözhetetlen barát - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 784
Tartózkodási hely : Itthon♥
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
martin923: Tetszik a borítóképed. Kíváncsian várom a történeted.
Lexy
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 269
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Martin: Én is várom már! =DD Mindenesetre érdekesnek ígérkezik! ^^ =DD Hogy mennyit számít egy jó borítókép... =OO
Csajszyh
Nélkülözhetetlen barát - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 784
Tartózkodási hely : Itthon♥
26 / 50 oldal • 1 ... 14 ... 25, 26, 27 ... 38 ... 50
Similar topics
» Beszélgessünk a tale készítésről
» Beszélgessünk a megjelent tale-ekről
» Idézetek tale-ekből
» Melyik tale-ből idéztem?
» Modok, hackek, pózdobozok Sims 3-hoz
» Beszélgessünk a megjelent tale-ekről
» Idézetek tale-ekből
» Melyik tale-ből idéztem?
» Modok, hackek, pózdobozok Sims 3-hoz
26 / 50 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|