Belépés
Navigáció
Okosságok
Letöltések
Könyvtár
Rólunk
Facebook
Beszélgessünk a tale készítésről
3 / 50 oldal • Megosztás
3 / 50 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Igen, igen ez a nehéz. Összeilleszteni a kettőt.
Angyalka
Kezdő felfedező - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 16
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Na, nekem pedig sikerült döntést hozni a Tale- emről. Ignácról fog szólni, aki a játékban már 10- es szintű, amivel az apát rang jár, így a történetben is apát lesz. Nem lesz a Tale szerint megváltó, meg semmi Jézusra utaló dolgot nem írok majd bele a műbe - legalábbis igyekszem. Már kezd kialakulni a történet is, de még nem egészen van kész, az írásba viszont belekezdtem. E/1- ben írom. (Ha itt- ott máshogy alakítanám az eseményeket, úgyis át tudom írni )
Anna Orsolya
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 465
Tartózkodási hely : Kafka - Az átváltozás
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Én is elgondolkodtam az E/1-ben, de helyette inkább mindentudó elbeszélőm lesz, mert 2 emberrel is együtt kell majd érezni valamennyire, szóval nem lehet, hogy csak az egyik szereplő mesélje el a sztorit.
Bigraella
Járatos csevegő - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 82
Tartózkodási hely : Abszurdisztán
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Angyalka: Én általában úgy szoktam, hogy vagy megveszem üzletként, és akkor kb. úgy működik, mint egy sima telek, vagy tényleg egy sima telken építem meg a díszletet, és beköltöztetek valami statisztát, aztán áthívogatom, akit kell, irányíthatóvá teszem, stb. A betöltési idő nem gond, én mondjuk teljesen új, üres szomszédságban forgattam, kb. 5 másodperc alatt betöltött egy telek, pedig nem 1-2 giga egyedi tartalmam van. Az egy telken forgatás azért nem annyira jó, mert vagy kevés a hely (oké, nekem elég sok díszletem volt), meg alapból sem szeretem a nagy telkeket, mert kicsit szaggathat, ha sok cucc van rajta.
Anna Orsolya: Kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki ebből az ötletből. Igen, az, hogy E/1 vagy E/3 attól is függ, hogy hány szereplő "szemszögéből" megy a cselekmény.
Anna Orsolya: Kíváncsi vagyok, hogy mit hozol ki ebből az ötletből. Igen, az, hogy E/1 vagy E/3 attól is függ, hogy hány szereplő "szemszögéből" megy a cselekmény.
DeeDee
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 278
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Ha a Sims 2- es díszletépítésnél tartunk, eszembe jutott, hogy Damira - úgy emlékszem, ez volt a Fórum neve a 100 írójának - mondta, hogy ő egy telken építette fel a helyszínek nagy részét, ezért tudott csak kevés szögből fotózni. Nem akarta, hogy látsszon a többi díszlet/helyszín. Szerintem ez nem annyira jó megoldás. Jobb a telkes, üzletes stb. ötlet szerintem.
Anna Orsolya
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 465
Tartózkodási hely : Kafka - Az átváltozás
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Köszönöm DeeDee, ez nagyon jó ötlet.
Angyalka
Kezdő felfedező - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 16
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Anna Orsolya, örülök, hogy sikerült döntened, örülnék, ha lenne még (egy) Sims Medievallel készült tale az oldalon. Megsúgom, engem személy szerint nem zavart volna a megváltás vagy Jézus-párhuzam sem. Mindenesetre azt javasolnám, ne ugorj "fejest" az írásba, előbb készíts egy nem túl hosszú és nem túl részletes vázlatot a történetből, azt könnyebb utána kidolgozni (én speciel soha ilyen sokáig nem jutottam el az írásban, mint most a vázlatom segítségével).
Jó munkát kívánok minden tale-írónak!
Jó munkát kívánok minden tale-írónak!
Nita90
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 309
Tartózkodási hely : A királyi udvar
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Nita90: Köszönöm.
Egyszer próbáltam hozzá vázlatot írni, de nem igazán tudtam kitalálni, mi történjen. A másik Tale - hez írtam (eredetileg csak Breizik életét írtam le, de később úgy gondoltam, két szálon induljon, Nautse is főszereplő legyen.) De közben úgy jártam, hogy jobban kitaláltam a részleteket - néhány történelmi személy, 3 szent, a zservon rendi társadalom (a zservon egy nép, akik Žęârvonovičşban [zservonovics] élnek; a rendi társadalomnak meg semmi köze az angol rendiséghez), egy szentnek tartott élő ember élete, stb. -, mint magát a történetet Mondjuk eléggé megszerettem a Gelvia bolygót, annak ellenére, hogy nem létezik. Néha muszáj neveket, kultúrát, stb. kitalálnom nekik. Még egy mítoszt is kitaláltam, de azt régen. Azt viszont nem tudom, miért is írtam le ezeket, mert a vázlatíráshoz nincs annyi köze, inkább csak fejben vannak meg ezek.
Én ezzel a történettel úgy vagyok, hogy nem tudok hozzá vázlatot írni, jobban jönnek az ötletek írás közben. Először megpróbáltam egy vázlatot írni hozzá, de akkor se történet nem akart összeállni, meg butaságok jutottak eszembe. Például, a monostor fenntartására kevés lett volna a pénz, de ennek semmi köze nincs igazából a történethez. Azon a szálon nem sok mindent tudtam volna elindítani. Meg abban a változatban vagy az Ember Fia lett volna Ignác, vagy egy kiválasztott, és tudta volna előre a sorsát. Viszont az a történet nem annyira érdekelt.
Egyszer pedig jártam úgy, hogy egy hajótöröttes Tale- hez írtam vázlatot, de íráskor teljesen máshogy történtek a dolgok. Az eredeti változatban a tini lány végig utálta volna a szigetet, és az anyja lett volna kíváncsi, de írás közben ez kezdett megfordulni. Az a történet amúgy se lett volna túl jó, ezért töröltem, és még a vázlat se volt túl részletes.
Egyszer próbáltam hozzá vázlatot írni, de nem igazán tudtam kitalálni, mi történjen. A másik Tale - hez írtam (eredetileg csak Breizik életét írtam le, de később úgy gondoltam, két szálon induljon, Nautse is főszereplő legyen.) De közben úgy jártam, hogy jobban kitaláltam a részleteket - néhány történelmi személy, 3 szent, a zservon rendi társadalom (a zservon egy nép, akik Žęârvonovičşban [zservonovics] élnek; a rendi társadalomnak meg semmi köze az angol rendiséghez), egy szentnek tartott élő ember élete, stb. -, mint magát a történetet Mondjuk eléggé megszerettem a Gelvia bolygót, annak ellenére, hogy nem létezik. Néha muszáj neveket, kultúrát, stb. kitalálnom nekik. Még egy mítoszt is kitaláltam, de azt régen. Azt viszont nem tudom, miért is írtam le ezeket, mert a vázlatíráshoz nincs annyi köze, inkább csak fejben vannak meg ezek.
Én ezzel a történettel úgy vagyok, hogy nem tudok hozzá vázlatot írni, jobban jönnek az ötletek írás közben. Először megpróbáltam egy vázlatot írni hozzá, de akkor se történet nem akart összeállni, meg butaságok jutottak eszembe. Például, a monostor fenntartására kevés lett volna a pénz, de ennek semmi köze nincs igazából a történethez. Azon a szálon nem sok mindent tudtam volna elindítani. Meg abban a változatban vagy az Ember Fia lett volna Ignác, vagy egy kiválasztott, és tudta volna előre a sorsát. Viszont az a történet nem annyira érdekelt.
Egyszer pedig jártam úgy, hogy egy hajótöröttes Tale- hez írtam vázlatot, de íráskor teljesen máshogy történtek a dolgok. Az eredeti változatban a tini lány végig utálta volna a szigetet, és az anyja lett volna kíváncsi, de írás közben ez kezdett megfordulni. Az a történet amúgy se lett volna túl jó, ezért töröltem, és még a vázlat se volt túl részletes.
Anna Orsolya
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 465
Tartózkodási hely : Kafka - Az átváltozás
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Mielőtt írni kezdek én csinálok vázlatot, de írás közben rengeteg ötletem támad. Így aztán van hogy négyszer is belefogok újra, és csak utána érzem,hogy ez már jó lesz, ezt akartam.
Anna Orsolya, a Végtelen történet-nél látszik, hogy nagyon jó ötleteid vannak, nekem tetszenek. Úgyhogy hajrá!..
Anna Orsolya, a Végtelen történet-nél látszik, hogy nagyon jó ötleteid vannak, nekem tetszenek. Úgyhogy hajrá!..
Lee
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 466
Tartózkodási hely : Magamon kívül
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Nyilván a vázlat nem egy kőbe vésett valami, nem szentírás (bocs, ezt nem bírtam kihagyni ), el lehet térni tőle elég durván is akár, és sok minden alakul írás közben is. (Hajaj, de még mennyire... tök poén visszaolvasni az eredeti vázlatterveimet). Viszont a cselekmény "gerincét", kezdetét, végét és az ahhoz vezető főútvonalat megadja, nyomon lehet követni, hol és merre tart a történet, mennyi van még hátra, mi fér még bele egy-egy fejezetbe (és a teljes keretbe), hol legyen cliffhanger. Nyilván enélkül is lehet jó munkát végezni, van, aki teljesen jól tud működni enélkül is. Én nem ilyen vagyok, már teljesen belezavarodtam volna nélküle, így viszont a tale-em "papíron" (azaz öt-hat füzetben néhol kissé szanaszét) teljesen készen van, csak gépelnem és forgatnom kell, vázlat nélküli történettettel az életben nem jutottam még el idáig. A vázlat nélkül viszont már egy gigantikus káosz lenne az egész, és rég a süllyesztőben végezte volna
Nita90
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 309
Tartózkodási hely : A királyi udvar
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Tegnapelőtt újra megpróbálkoztam valami vázlatfélével, és sikerült valamit alkotnom. Még nincs kész a vázlat, de már sikerült kitalálnom, nagyjából merre haladjon a történet, de a célhoz még nem sikerült elérnem. Csak a kiindulási és a végpont volt meg, és nem tudtam eddig, merre menjen a történet, mit lehet kihozni belőle, de ebben talán az a legnagyobb gond, hogy eléggé hirtelen jött az ötlet. De már valami alakulgat, de még nincs meg az egész cselekmény.
Tényleg, milyen fájdalmas halálok léteztek? Ignác mindenképpen meg fog halni (ez a Tale- ben sem lesz váratlan fordulat, már előre tudni fogjuk), és fájdalmas halált szeretnék neki - legalább képileg és szövegileg, a játékban max később bedobom a verembe (igen, mindenképp meg akarom váltani a világot, ezért szükség lesz a valódi halálára is...) A kereszt több okból sem jó, mert nem is kivitelezhető, legfeljebb sok kóddal, moddal, meg képszerkesztéssel, de talán az sincs; és az megint egy Jézus- párhuzam lenne. A verembe dobás nem annyira tetszik, meg annyi az egész, hogy egy szörny felfalja, ilyen szempontból nem túl "látványos". Esetleg megégetni lehetne, úgy rémlik, hogy van ilyen sütő bigyó, valami tábortűzféle, de annál nagyobb. Ha van moveobjects kód a játékban, akkor odahúzhatnám Ignácot, meg esetleg képszerkesztővel valamit csinálnék. Van még valami fájdalmas kivégzés, ami kivitelezhető lenne a játékban (látszatra)?
Tényleg, milyen fájdalmas halálok léteztek? Ignác mindenképpen meg fog halni (ez a Tale- ben sem lesz váratlan fordulat, már előre tudni fogjuk), és fájdalmas halált szeretnék neki - legalább képileg és szövegileg, a játékban max később bedobom a verembe (igen, mindenképp meg akarom váltani a világot, ezért szükség lesz a valódi halálára is...) A kereszt több okból sem jó, mert nem is kivitelezhető, legfeljebb sok kóddal, moddal, meg képszerkesztéssel, de talán az sincs; és az megint egy Jézus- párhuzam lenne. A verembe dobás nem annyira tetszik, meg annyi az egész, hogy egy szörny felfalja, ilyen szempontból nem túl "látványos". Esetleg megégetni lehetne, úgy rémlik, hogy van ilyen sütő bigyó, valami tábortűzféle, de annál nagyobb. Ha van moveobjects kód a játékban, akkor odahúzhatnám Ignácot, meg esetleg képszerkesztővel valamit csinálnék. Van még valami fájdalmas kivégzés, ami kivitelezhető lenne a játékban (látszatra)?
Anna Orsolya
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 465
Tartózkodási hely : Kafka - Az átváltozás
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Az vázlatírás szerintem is kulcsfontosságú. Nekem is rengeteget segített. Meg aközben elkerülhetetlen, hogy eszedbe jusson valami új ötlet. Van, hogy sokszor csak olyanokat írtam egy-két fejezethez, hogy itt x és y fog beszélgetni, vagy hogy z-vel történik valami, ami ide vezet. Meg nekem elég sok szereplőm volt, akik között minél több kapcsolatot akartam létrehozni.
Anna Orsolya: Ha nem olyan fontos, hogy miben hal meg, akkor én azt választanám, hogy ágyban gyengélkedik, és úgy. Nem is fontos, hogy valami latin nevű betegséget találj hozzá, mert a középkorban sokszor nem tudták megállapítani a halál okát. Tudom, túl egyszerűnek tűnik ez a mód, de ide is lehet izgalmakat kitalálni. Akár az, hogy egy esemény hatására legyengült, és soha többé nem kelt fel. Vagy sokat szenvedett, és aztán szikrák vették körül. Csak mert szerintem a történet írásánál könnyebb ezt beleszőni, mint mondjuk egy tűzesetet.
Anna Orsolya: Ha nem olyan fontos, hogy miben hal meg, akkor én azt választanám, hogy ágyban gyengélkedik, és úgy. Nem is fontos, hogy valami latin nevű betegséget találj hozzá, mert a középkorban sokszor nem tudták megállapítani a halál okát. Tudom, túl egyszerűnek tűnik ez a mód, de ide is lehet izgalmakat kitalálni. Akár az, hogy egy esemény hatására legyengült, és soha többé nem kelt fel. Vagy sokat szenvedett, és aztán szikrák vették körül. Csak mert szerintem a történet írásánál könnyebb ezt beleszőni, mint mondjuk egy tűzesetet.
Dani
Kezdő felfedező - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 20
Tartózkodási hely : Debrecen
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Hát Dani mond valamit, az szent igaz.. A leírással is izgalmassá teheted az eseményt szerintem.
Lee
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 466
Tartózkodási hely : Magamon kívül
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Dani: Köszi, ez jó ötlet, majd még átgondolom. Mondjuk én úgy gondoltam, hogy majd kivégzik, ahol majd többen is végignézik a szenvedését és halálát, de lehet, hogy végül mégis valami olyasmit írok, amit mondtál.
Anna Orsolya
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 465
Tartózkodási hely : Kafka - Az átváltozás
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Anna Orsolya: eddig azt hittem csak én vagyok kicsit szadi, de rájöttem, hogy ez nem így van Amúgy igaz, hogy a leírás is nagyon fontos, nem csak az, hogy látszatra meglegyen minden.
Sookie
Jól ismert Simtárs - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 193
Tartózkodási hely : Budapest
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Anna Orsolya, örülök, hogy sikerült a vázlat.
Sajnos a TSM-ben nincs látványosabb halál a szörnynél (jól elkapott képeken azért ez is elég durván tud kinézni). Van még betegség, kard, méreg és éhhalál, ezzel kell beérni. Az én sztorimban (is) hullanak a simek, mint a legyek, bár nálam a "kard által vész mind, ki kardot ragad" örökérvényű klasszikus a sláger, de a szörnyet sem hagyom éhezni. Szóval nekem is vannak szadista hajlamaim :p
Sajnos a TSM-ben nincs látványosabb halál a szörnynél (jól elkapott képeken azért ez is elég durván tud kinézni). Van még betegség, kard, méreg és éhhalál, ezzel kell beérni. Az én sztorimban (is) hullanak a simek, mint a legyek, bár nálam a "kard által vész mind, ki kardot ragad" örökérvényű klasszikus a sláger, de a szörnyet sem hagyom éhezni. Szóval nekem is vannak szadista hajlamaim :p
Nita90
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 309
Tartózkodási hely : A királyi udvar
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Sziasztok! Új tag vagyok (habár természetesen a Mysims aktív figyelője voltam ), de máris néhány kérdéssel indítanék
Mostanság a nyári szünet következtében felszabadult időmben jött az ihlet, hogy lehet nekem is bele kéne kóstolnom a Tale készítés örömeibe. Az oldalt megtalálva még inkább erősödött bennem ez az érzés, viszont szeretném kikérni a véleményeteket, az apró kis részletekkel kapcsolatban.
Ti mit preferáltok jobban egy történetben? Ha váltakozik a szereplők haja, vagy ha mindig ugyanazt a fazont látjátok? Láttam mindkettőre példát, én a váltakozást érdekesnek találom, az állandó haj viszont egyfajta karakterrel ruházza fel a "színészeket".
Illetőleg mit kedveltek jobban? A nagyon sok egyedi tartalmas, nagyon szép, de az eredeti simsre már nem igazán hasonló történeteket (mint annak idején például a Fame volt, ami szerintem képileg gyönyörű volt), vagy az eredeti állapotot, a simses (vagy simsesre hajazó egyedi tartalmas) stílust? Utóbbira is rengeteg jó példát lehet mondani, én például NoAngelBrigi történeteinél könyveltem el magamban, hogy milyen jó képeket lehet készítené a csilivili egyedi tartalmak nélkül is
Mostanság a nyári szünet következtében felszabadult időmben jött az ihlet, hogy lehet nekem is bele kéne kóstolnom a Tale készítés örömeibe. Az oldalt megtalálva még inkább erősödött bennem ez az érzés, viszont szeretném kikérni a véleményeteket, az apró kis részletekkel kapcsolatban.
Ti mit preferáltok jobban egy történetben? Ha váltakozik a szereplők haja, vagy ha mindig ugyanazt a fazont látjátok? Láttam mindkettőre példát, én a váltakozást érdekesnek találom, az állandó haj viszont egyfajta karakterrel ruházza fel a "színészeket".
Illetőleg mit kedveltek jobban? A nagyon sok egyedi tartalmas, nagyon szép, de az eredeti simsre már nem igazán hasonló történeteket (mint annak idején például a Fame volt, ami szerintem képileg gyönyörű volt), vagy az eredeti állapotot, a simses (vagy simsesre hajazó egyedi tartalmas) stílust? Utóbbira is rengeteg jó példát lehet mondani, én például NoAngelBrigi történeteinél könyveltem el magamban, hogy milyen jó képeket lehet készítené a csilivili egyedi tartalmak nélkül is
Lina
Bátortalan beszélgető - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 2
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Részemről ha mondjuk tale-t csinálnék, a szereplők haját csak indokolt esetben változtatnám, (például ha valami nagy bánat miatt meg akar újulni) mert mi nők az életben is ilyenek vagyunk, ha valami ér minket, hajlamosak vagyunk változtatni, először is a hajunkon.. Más esetben úgy hagynám, mert az zavaró lehet hogy ugyanaz a szereplő más hajakkal mászkál, az olvasó meg filózhat most melyik is a főszereplő..
és hát igaz, mondták már azt is sokan hogy a rengeteg egyedi tartalom is zavaró.. Mondjuk én ezt szintén a hajakra vonatkoztatnám, ha van a főszereplőn egy blúz ami egyedi, az szerintem rendben van...
és hát igaz, mondták már azt is sokan hogy a rengeteg egyedi tartalom is zavaró.. Mondjuk én ezt szintén a hajakra vonatkoztatnám, ha van a főszereplőn egy blúz ami egyedi, az szerintem rendben van...
Lee
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 466
Tartózkodási hely : Magamon kívül
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Én jobban szeretem, ha egy szereplőn ugyanazt a hajat látjuk végig. Persze lehet olyan, hogy alváshoz, vagy valamilyen különleges eseményhez megváltoztatja, de a haj hozzákapcsolódik a szereplő karakteréhez. Meg mondjuk ritkább az, amikor egészen közelről látjuk az arcát, szóval a haja alapján lehet a legkönnyebben felismerni. Természetesen az se zavar nagyon, ha változik, de nem tudom meghatározni, hogy mi az a mérték, ami már túl sok.
Én jobban szeretem, ha "simshű" egyedi tartalmak vannak a játékban. Nekem ez a megszokott. De mindenkinek más jön be. Szerintem az a jó, ha olyan képi világot hozol létre, amiben magabiztosan érzed magad, ami neked a legjobban tetszik.
És egy kérdés: Sims 2-ben vagy 3-ban gondolkozol?
Én jobban szeretem, ha "simshű" egyedi tartalmak vannak a játékban. Nekem ez a megszokott. De mindenkinek más jön be. Szerintem az a jó, ha olyan képi világot hozol létre, amiben magabiztosan érzed magad, ami neked a legjobban tetszik.
És egy kérdés: Sims 2-ben vagy 3-ban gondolkozol?
Dani
Kezdő felfedező - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 20
Tartózkodási hely : Debrecen
Re: Beszélgessünk a tale készítésről
Lina: Én a hajváltoztatás híve vagyok, olyannyira, hogy akikkel simán csak játszom, azok is más-más hajakat hordanak a különböző ruháikhoz (pl: szép konty az ünneplőshöz, összefogott az edzőshöz). De ez persze a tale történetétől is függ. Amennyire te természetesnek érzed. Én például nem küldeném el aludni a szereplőmet összefogott hajjal. Meg ha persze van időbeli ugrás a történetben, akkor simán lehet, hogy levágatta, vagy megnőtt.
Én személy szerint a Maxis Match stílus híve vagyok, de ehhez is rengeteg letöltésem van. Az élethűt is szeretem nézni, csak nem az én játékomban. (A Fame-ben egyedül az nem tetszett, hogy néha Photoshopolva voltak a hajak) Szóval szerintem válaszd azt, amelyiket jobban érzed megvalósíthatónak, mert egyedi tartalmakat mindenhez lehet találni, komolyan.
Én személy szerint a Maxis Match stílus híve vagyok, de ehhez is rengeteg letöltésem van. Az élethűt is szeretem nézni, csak nem az én játékomban. (A Fame-ben egyedül az nem tetszett, hogy néha Photoshopolva voltak a hajak) Szóval szerintem válaszd azt, amelyiket jobban érzed megvalósíthatónak, mert egyedi tartalmakat mindenhez lehet találni, komolyan.
DeeDee
Lelkes fórumozó - Státusz :
Online Offline
Nem :
Hozzászólások száma : 278
3 / 50 oldal • 1, 2, 3, 4 ... 26 ... 50
Similar topics
» Beszélgessünk a tale készítésről
» Beszélgessünk a megjelent tale-ekről
» Melyik tale-ből idéztem?
» Modok, hackek, pózdobozok Sims 3-hoz
» Idézetek tale-ekből
» Beszélgessünk a megjelent tale-ekről
» Melyik tale-ből idéztem?
» Modok, hackek, pózdobozok Sims 3-hoz
» Idézetek tale-ekből
3 / 50 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|